VVD presenteert verkiezingsprogramma

Beperken overlast, behoud voormalige Aloysiusschool en verlaging van belastingen belangrijke thema's in het verkiezingsprogramma VVD.

Klik hier om direct het complete verkiezingsprogramma te lezen.

Het gaat relatief goed met de gemeente Losser. De economische crisis is voorbij en dat merken we. De leegstand van kantoren en winkels ligt onder het landelijk gemiddelde. Onze gemeente heeft een bruisend cultureel leven en veel mogelijkheden als het gaat om sport. Het is goed wonen in de gemeente Losser. Toch is er nog veel werk te doen. De sociale voorzieningen zijn te veel gericht op inkomensondersteuning en te weinig op werk. Dat willen we veranderen. Het centrum van Losser moet worden vernieuwd, de Aloysiuslocatie moet een bestemming krijgen die gedragen wordt door de inwoners en het afvalsysteem moet op de schop.

Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Wij werken vanuit onze liberale visie. De kernwaarden van deze visie zijn: vrijheid, verantwoordelijkheid, verdraagzaamheid, sociale rechtvaardigheid en gelijkwaardigheid.

Hier baseert de Losserse VVD haar verkiezingsprogramma op met oog voor lokale belangen.

Wij stropen onze mouwen op want wij willen aan de slag. Er is veel te doen. In de periode 2018-2022 willen wij weer deel uitmaken van het college van burgemeester en wethouders en dus van de coalitie. Alleen dan kunnen we onze doelen realiseren. Daarom willen we groeien en ontwikkelen; samen met de inwoners van de gemeente Losser de volgende stap zetten. Wij hebben de ambitie om dit verkiezingsprogramma uit te voeren omdat het goed is voor u als inwoner van de gemeente Losser.

Mogen wij op uw stem rekenen? Dan stropen wij de mouwen voor u op!