Vragen over social media strategie en plan "sportnatuur" bij beleidsplan recreatie en toerisme

In de commissie Ruimte van 25 april is het beleidsplan recreatie en toerisme voor de gemeente Losser besproken. De VVD is enthousiast over het beleidsplan en is blij met een concreet actieplan. Wij hebben in de commissie een aantal vragen gesteld.

Wij missen op het gebied van social media een duidelijk beleid. Vragen die wij hierbij bijvoorbeeld hebben zijn wie zich hier mee bezig gaan houden, welke kanalen gebruikt worden en hoe de prestaties worden gemeten. Met andere woorden, mist er niet een social media strategie?

Het plan sportnatuur (zie hier) wordt genoemd, wij vinden dit een mooi en ambitieus plan. Wij vragen ons af of de portefeuillehouder op de hoogte is dat een burgerinitiatief hier inmiddels een werkgroep heeft gevormd om subsidie binnen te halen. Vraag is of de gemeente voornemens is ook te participeren in deze werkgroep en wie hoe er momenteel met subsidieaanvragen hiervoor wordt omgegaan.