Harry Heegen lijsttrekker VVD Losser

Harry Heegen is donderdagavond unaniem door de leden van de VVD Losser als lijsttrekker gekozen. Dat gebeurde in de algemene ledenvergadering van de VVD Noordoost-Twente bij Wouter Witzel in Losser.

Tijdens de vergadering werden tevens Edgar Visscher tot lijsttrekker voor Oldenzaal en Benno Brand als lijsttrekker voor Dinkelland gekozen.

De VVD Noordoost-Twente loopt in Twente voorop bij de presentatie van lijsttrekkers. ,,En dat doen we'', licht voorzitter Rob Olde Kalter toe, ,,omdat we heel duidelijk willen zijn in wat we doen. Zo kunnen we in alle rust bouwen aan de verschillende programma's."

Harry Heegen hierover: “Ik heb de laatste jaren met bijzonder veel plezier een bijdrage kunnen leveren aan de leefbaarheid in de gemeente Losser. Wij zijn als VVD een kritische partij die vaak de coalitie heeft gewezen op verschillende zaken. Denk bijv. aan het Kulturhus dat inmiddels bijna vier keer zo duur lijkt te gaan worden dan eerder begroot is. Of de verlening van de openingstijden van de Horeca die dankzij een motie van de VVD tot stand is gekomen. Zo kunnen we nog vele voorbeelden noemen. Daar willen we graag mee doorgaan en daar wil ik graag een bijdrage aan blijven leveren. Daarnaast is het ook erg leuk werk. Wij hebben veel contact met de verschillende verenigingen, bedrijven en andere organisaties. Wij zijn heel actief en doen veel onderzoek. Als we horen dat er gevaarlijke situaties bij de Oelemars zijn vanwege de vele vrachtwagens dan gaan VVD’ers daar uren posten om het zelf te zien. En als we horen dat het erg ’s nachts erg rumoerig is in het centrum dan staan we daar van 01.00 uur tot 03.00 uur om dat ook zelf te ervaren. Dus de handen uit de mouwen en met de poten in de modder proberen wij zo goed mogelijk ons raadswerk te doen. Ik wil daar graag nog vier jaar mee doorgaan. En wat het aantal zetels betreft; wij hebben er nu twee en wij gaan voor vier. “